Mi-a
plăcut. O carte constructivă, cu exemple relevante, care abordează o
multitudine de probleme pe care le poți întîlni atît la locul de muncă, cît și
în relațiile interpersonale. Te învață cum să relaționezi cu oamenii
irascibili, nepoliticoși, nerăbdători și agresivi. Definește diferite tipuri de
comportament și oferă soluții. Învață șefii să comunice cu subordonații
dificili, dar învață și subordonații să comunice cu șefii dificili.
Extraordinară, superbă și de super utilitate acestă carte.
Te
învață cum să răspunzi corect la telefon
în diferite situații. Te învață cum să abordezi clienții nemulțumiți,
nerăbdători, puși pe ceartă, astfel încît să îți reprezinți onorabil firma.
Definește bullying-ul: hărțuirea, amenințările, violența, dar și hărțuitorii. Explică
costurile invizibile pe care le suportă firma pentru existența bullying-ului la
locul de muncă. Jumătate dintre companiile existente angajează hărțuitori și
aproape jumătate dintre angajați vor fi victime ale bullying-ului cel puțin o
dată de-a lungul carierei lor.
Explică importanța comunicării clare la locul
de muncă și a feedback-ului. Vorbește despre diferitele tipuri de probleme
întîlnite la angajați (pauze de masă prea lungi, vorbitul la telefon îndelungat
în interes personal, angajații necinstiți, abstenteism, angajați predispuși la
greșeli, angajați care dau vina pe alții etc. Despre abordarea conflictelor de
personalitate, abordarea oamenilor sensibili, abordarea prejudecăților legate
de femeile aflate în posturi de conducere. Este prima carte care mi-a lăsat
impresia că este indispensabilă oricărei firme în care există mai mult de un
angajat, oricărui șef, oricărui subordonat, firmelor al căror domeniu de
activitate presupune interacțiunea cu omul. Mi-a plăcut enorm!
Se poate cumpăra:
Elefant
EMAG
CARTURESTI
LIBRIS
LIBMAG - în data de 15.04.2020 - 19% reducere pe Libmag
Se poate cumpăra:
Elefant
EMAG
CARTURESTI
LIBRIS
LIBMAG - în data de 15.04.2020 - 19% reducere pe Libmag
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu