duminică, 3 mai 2020

     Îmi amintesc sesiunea de vară din anul doi de facultate. În fiecare zi învățam în sala de lectură de la ora 7 dimineața la 10 seara, cu pauză numai pentru masă. Prietenul meu, pe atunci student la informatică, actualul meu soț, deși eu nu vroiam să îmi pierd timpul cu asta, odată la cîteva zile mă forța să mă bălăcesc în mare. Aveam căminul chiar pe plajă și din bucătărie puteai să vezi marea. În fiecare seară la ora zece băiatul acela înalt și subțire venea și mă scotea la o plimbare lungă pe malul mării, după ce îmi terminam programul de învățat. Plaja era pustie. Toate șezlongurile erau goale, așa că într-un moment dat alegeam două de pe mal, ne întindeam pe ele și, ascultînd valurile, priveam stelele de pe cer. E una din amintirile mele preferate.






Niciun comentariu: