marți, 10 ianuarie 2012

poezie scrisă din mers


Cea mai mare dragoste o am pentru pământ, 
suntem împreună definitiv şi chiar dincolo de moarte 
vom fi, ce îndrăgostit ar sta să-mi îmbrăţişeze scheletul 
secole înspre eternitate? Umbra mea şi cu mine 
traversăm zilnic străzile Constanţei într-o stare de incertitudine 
generală în căutarea nimicului, ochii mei usturători de realitate 
sau de prea multă prezenţă în ea, ochii mei şi cu mine văd lucruri 
normale ce se transformă odată cu paşii din arbori în oameni 
cu mâini malformate ce se mişcă tâmpit, din trotuare în linii înguste 
pe care trebuie să mergi ca pe sfoară ca să nu fii zdrobit, 
din zebră în valea pe care o parcurgi din inerţie pentru că şi alţii merg, 
aerul rece într-un gheţar din care nu ai voie să te dezdoi, 
totul e rece şi trist şi rece şi trist, ştiu că am spus-o de două ori 

Un comentariu:

Maria spunea...

imi place poezia pentru că reflectă trăiri reale pe care le simţim zilnic, sau aproape zilnic. mulţi se regăsesc în versuri, cred. eu da.