miercuri, 29 aprilie 2015

Comportament ideal



As vrea sa stiu cum as putea sa am un comportament ireprosabil si in ce fel sa-mi petrec tot restul de ani/luni/zile/clipe pe care le mai am intr-un mod perfect adecvat. As vrea sa stiu cum mai trebuie sa lucrez cu mine, in ce fel sa ma dezvolt, ce sa fac pentru asta? Probabil ca mortii au cel mai adecvat comportament. Nimeni nu poate sa le reproseze nimic. Si daca ar face-o, cat de inutil ar fi! Dar sa ajungi mort nu e un lucru chiar atat de simplu! E o treaba legata de intamplare nefericita, batranete sau nebunie.

Nu cred ca ar trebui sa fie un proces chinuitor actul de a trai simplu si in armonie cu tine/ceilalti si totusi cum sa fac asta? E cazul sa ma culc la o ora mai tarzie intrucat colegele mele de camera au alt regim de somn? Ar trebui sa nu-mi las niciodata cursurile in sala de lectura peste noapte, ca sa nu deranjeze campul cuiva vizual (cand exista atatea alte mese libere)? Ar trebui sa opresc din mers fiecare om pe care il cunosc si sa il intreb daca e bine? Ar trebui sa il iert pe cel care a dat cu piciorul in mine si a facut-o intentionat? Ar trebui sa nu iti spun ca te iubesc la sfarsit? 

Cel mai minunat lucru de pe planeta asta e sa fii adecvat. Cel mai oribil e sa fii neadecvat. Atat am reusit sa invat in 24 de ani.

Sunt atat de obosita de frustrarile si imbecilitatea umana! Invatati-ma voi sa am mai mult bun simt si rabdare. Dati-mi un grafic de viata. E ok daca va fi impartit pe secunde. Eu oricum traiesc pe secunde.

Niciun comentariu: