miercuri, 23 iulie 2008

al doilea punct






detest fotografiile în care se zîmbeşte forţat
încordarea instalează un mecanism
în hîrtie
ce transformă energia caldă şi umană
într-un impuls ştirb de păpuşă

nu ştiu cum să reacţionez
în faţa acestei minuni contemporane
doar îmi găsesc un punct întunecat un al doilea punct
în depărtare
ca să mă distanţeze de hoţul clipelor

sunt mai mult ca sigură
de faptul că în sertarele mele
îmbătrînsec mai multe portrete cu mine
decît poze

de aici cred şi obişnuinţa de a-mi menţine privirea
într-o oarecare direcţie
precum şi deprinderea de a-mi rupe ochii periodic
de la foaia pe care scriu
într-un singur sens
ca atunci cînd pictez natură statică

detest fotografiile de la înmormîntări
şi nu o să înţeleg niciodată
de ce la înmormîntări se fac fotografii


10 iulie 2008, Puhăceni

Niciun comentariu: