luni, 4 aprilie 2011

marelle

pe unde merg eu drumul e asfaltat şi corect
pereţii sunt netezi, verticali
aerul e curat ca după ploaie, îl inspir cu plăcere.
facultatea este înaltă, are ziduri masive şi coloane ionice
în curtea ei ne jucăm în marelle toată ziua,
ceaiul de măceş e fiert pe aragazul de-acasă,
gândurile sunt cuminţi, degetele au unghii,
unghiile sunt tăiate, părul e lung, fumos pieptănat
ochii văd bine, cărţile de pe raft sunt celebre
şi bune, gura nu salivează, sinuzita e moartă,
banii nu se termină, hainele sunt întotdeauna călcate
şi miros a prospeţime.
îmi fac temele regulat, doamnă profesoară,
prietenii mei sunt sănătoşi, îşi petrec
timpul liber în bibliotecă sau în parc.
fac totul cum trebuie, nu sar niciun gard,

nu înjur nicio fiinţă. o dată pe zi mă ascund 
în cimitir să-mi vomit viermii.

Niciun comentariu: