vineri, 6 ianuarie 2017

All was beautiful until I had to go out

”Când m-am trezit, fereastra era atât de înghețată, încât nu puteam vedea nimic-nimic, apoi am deschis geamul, dar viscolul era unul de-a dreptul opac.”

Viorica Toldan, 45 ani

”Trotuarul era atât de înzăpezit, încât a trebuit să merg pe șosea, ferindu-mă de mașini.”

Eugen Poicot, 23 ani

”Să fiu al dracului dacă asta e viață!”

Valentina Crulea, 29 ani

”Nu mai aveam pâine, dar ținând seama de ce se întâmpla afară, am decis să fac mămăligă.”

Ispaș Ionescu, 50 ani

”Lumina se stingea și se aprindea la loc, iar afară nu era țipenie de om.”

Viorel Frunză, 40 ani

”M-am uitat prin fereastră. Cineva mergea cu spatele, iar într-un moment dat a căzut și câinii au dat năvală pe el.”

Ludmila Pitipova, 47 ani

”Doar în unele cărți & filme de Stephen King am mai văzut așa ceva. Mai rămânea doar să apară meduzele extraterestre cu tentacule de oțel!”

Vasile Cărbune, 17 ani

”Când se deschideau ușile autobuzului, viscolul pătrundea înăuntru ca o fantomă setoasă de răzbunare.”

Antonie Gripsi, 76 ani

”Mi-am tras fularul peste nas și din cauza respirației mi s-au aburit ochelarii. Fiind miop, nu puteam să văd fără ochelari, dar nici cu ochelari nu mai vedeam. Am mers orbește înainte, împiedicându-mă în niște scări. Am urcat și am tras disperat o ușă. Ajuns înăuntru mi-am dat seama că am ajuns într-o farmacie, dar nu aveam deloc bani la mine. ”Aveți extract de vanilie?” am întrebat eu nătâng. N-am habar de ce-mi veni să întreb așa ceva. Primind un răspuns negativ, m-am întors în viscol și am bâjbâit cu ochii închiși drumul până acasă, cât vijelia îmi tăia oasele. Am fost atât de fericit să intru în apartamentul meu!”

Bogdan Ripcan, 35 ani

Niciun comentariu: