joi, 3 martie 2011

happy meal

am stat mult după tejghea
cu mâinile pe aparatul de casă
cu afişaj electronic
cu ochii fugindu-mi după
copiii care-şi celebrau zilele de naştere
baloane câte încap
happy meal-uri pentru fiecare
sucuri şi tort
am stat să primesc comenzi
să execut comenzi
şi aşteptarea mă ţinea vie
mă uitam în stânga şi în dreapta
nu înţelegeam
eram vie, aveam piele şi
aşteptam
în fiecare zi aşteptam
să se sfârşească
să se apropie cineva
de mine să-mi spună
să-mi zică

las-o baltă
şi vino cu mine
a venit
e ziua ta

dar oamenii
în mare majoritate obezi
se apropiau
cu aceleaşi feţe tâmpite
dictând selectiv
produse cancerigene din meniul
care se afla mereu în stânga mea
undeva deasupra

2 comentarii:

D.M. spunea...

Amuzant : )

Ecaterina Ștefan spunea...

mie nu mi-a fost amuzant deloc. tocmai ca nu a fost amuzant.