sâmbătă, 10 septembrie 2016

Definiția anxietății

- Bună, Ecaterina! Am publicat un roman. Abia aștept să ți-l dau și să-ți citesc cartea ta!
- Mulțumesc. Va fi primul pe care îl voi citi, promit, dar numai după licență. (iulie)

- Buna, Ecaterina! Ce mai faci? Am descoperit o carte super....Eroul cu 1000 de chipuri, de Joseph Campbell. Ți-o recomand!
- Da, desigur, o pun în listă pentru după licență. Mulțumesc! (august)

- Ecaterina... Vezi că mi-am schimbat adresa sediului. Mă găsești pe...x. Te aștept când îți faci timp.
- Mulțumesc. Vă caut după licență. (august)

- Ieri am văzut The Neon Deamon (a fost huiduit la Cannes). Deși multor personaje le lipsește complexitatea, pot să zic că în privința reprezentării unor mituri și teme este o capodoperă. Combinația culorilor, transformarea personajului principal care se predă infernului, precum și finalul personajelor secundare sunt operă de geniu. Poate ai timp într-o zi să-l vezi.
- Îl pun primul în lista pentru după licență. Mulțumesc. (septembrie)

- Ai publicat o carte? La ce editură? Poți să mi-o trimiți?
- Da, cu mare drag; la sfârșitul lui septembrie, după licență. (septembrie)


Niciun comentariu: