marți, 16 februarie 2010

Autentificare

Parola?

Vârsta biologică: 18
Vârsta psihologică: 32
Nivel de inocenţă: 99
Suma cifrelor din data naşterii: 27

Mi-a plăcut reacţia ta.

Publicaţi poeziile online:

mă gândeam azi că dacă e să îţi doreşti un lucru
foarte mult, ar putea să se împlinească
acum de exemplu vreau o maşină roşie
să-mi scot un volum de poezii la polirom
sau la cartea românească
vreau o cafea naturală fiartă
nu cum îşi face soră-mea
cu apă fierbinte turnată peste cafea insolubilă
groaznic!
să beau o cafea naturală bună în bucătărie
şi pe peretele bucătăriei
să am un tablou cu fructe
multe fructe

vreau să văd Bucureştiul
exact acum să îl văd

*

copiii crescuţi de bunici au şanse mari să devină obezi

în ultimul timp ascult ştirile doar în maxi-taxi,
în drum spre casă
în ultimul timp îmi dau seama că nu îmi cunosc vecinii
cineva îmi tot smulge cablul TV, dar asta
nu mă deranjează, fiindcă eu demult am renunţat la TV
azi nu am citit un text care m-a făcut să plâng,
dar am citit unul care m-a sensibilizat

*

ieri sora mea s-a împiedicat într-un obiect,
azi sora mea spune că degetul ei arată mort,
repetă că vrea suc de morcov,
apoi fredonează:
"tedi are pentru tine fructe morcov vitamine"
şi râde, dar mie mi se pare dramatic
în special cântecelul,
îmi închipui cum îl cântă copiii orfani


Ultimele adăugări

Total autori
152

Niciun comentariu: