duminică, 14 februarie 2010

Ţi-am mângâiat sufletul cu arcuşul tăcerii mele, te-am mângâiat cu mine

Moldova, 7 aprilie, 2009, nu ai primit încă
doza de fatalitate!?
Dormi în ciment
pe timp de criză, te ascunzi
După ideea că există
Divinitate!?

Aştepţi
Să îţi fută Hitler nişte filme urâte cu
Oameni decapitaţi,
Copii cărora li se jupoaie pielea de vii prin abatoare,
Civilizaţii arse…!?
Aştepţi să devenim şi noi
Tineri care beau dimineaţa ceai cu
Marijuana!?

Aştepţi
Să vină la conducere
Rataţii prin excelenţă
Demenţii, prozeliţii, imbecilii,
Infractorii, demagogii,
Dictatorii!?

Vrei vulgaritate, vrei muzică agresivă,
Vrei să te hrăneşti din conserve?
Nu ai atins apogeul desfrâului?

Lingi tălpile celor care
Te-au aruncat în rahat!?

Moldova, noi suntem
Încă vii…

2 comentarii:

ion buzu spunea...

mi-a placut textul, am vazut ceva diferit. putin putin bate inspre romania lui ianus...
mi-am imaginat cum ar suna in engleza, nu stiu daca e potrivita traducerea.....

"I’ve caressed your soul with the bow of my silence,
I’ve caressed you with me"

Moldova, April 7, 2009, didn’t you get
your doze of fatality yet!?
You sleep in cement, you hide
after the idea that
Divinity exists!?

You’re waiting
For Hitler to fuck to you some ugly movies with
Decapitated people,
Kids whose skin is being peeled alive through slaughter-houses,
Burned civilizations…!?
You’re waiting for us to become
Youngsters who in the morning drink tea with
Marijuana!?

You’re waiting for them
To come at the government,
Losers through excellence
The madmen, the converts, the imbeciles,
The criminals, the demagogues,
The dictators!?

You want vulgarity, you want aggressive music,
Do you want to feed yourself from tins?
Haven’t you reached the peak of lust?

Do you lick the soles of those
Who’ve thrown you in shit?

Moldova, we are
Still alive…

Ecaterina Ștefan spunea...

multumesc ion, in forma tradus imi aminteste de america lui ginsberg desi acolo e mai putin repros. romania nu am citit dar as vrea.