vineri, 13 martie 2015

Feedback



Ce aș face dacă ai muri?
Nu, nu cred că aș muri pentru tine.
Maximum aș sparge o vază-n perete.
Maximum aș plânge, 
ștergându-mi lacrimile cu pumnii
Maximum mi-aș aminti 
momentele tale de tandrețe
sau momentele noastre de tandrețe,
dacă au fost,
Dacă au existat vreodată.
E clar, aș fi foarte tristă.
E clar, ar ploua de-ar rupe în mine
Cu săptămânile
Ar ploua atât de tare încât 
s-ar descompune frunzele de pe copaci,
li s-ar rugini scoarța
s-ar descărna florile,
ți-aș scrie o scrisoare cu smoală, aș arde-o
și-apoi aș lua-o de la capăt, desigur.
Nu, n-aș muri pentru tine.
Unicul om odată cu care voi putea muri
sunt eu.

3 comentarii:

Diana spunea...

îmi place tare mult finalul

Ecaterina Ștefan spunea...

multumesc. nu credeam ca mai citeste cineva blogul asta.

Diana spunea...

mie-mi place să te citesc