vineri, 29 decembrie 2017

   ”Ce-ai face dacă ai deveni brusc, peste noapte, un scriitor celebru, și cărțile tale s-ar vinde în milioane de exemplare, și ai avea o tonă de bani? Ai renunța la farmacie, ți-ai petrece restul vieții scriind?” , m-a întrebat un prieten în Chișinău, în timp ce caravanele de Crăciun roteau copilașii în cerc cu viteza melcului. ”Nu”, i-am răspuns cert. Ar fi o nebunie să îmi petrec viața între patru pereți scriind. Farmacia e locul în care poți evolua infinit, și are un background infinit de complex, și are un substrat caritar, adică pacienții vin disperați și pleacă recunoscători și se întorc cu bucurie. E frumoasă, și presupune comunicare, deci îmi satisface mai multe necesități”, i-am zis eu, moment în care am avut revelația că mie chiar îmi place ceea ce fac.

Niciun comentariu: