duminică, 6 februarie 2011

Am fi ajuns


Nu sunt periculoase unde sunt pustii,
sau, cel puţin, aşa le aud.
Pe unde am mers nu înseamnă
să te plimbi.
Cu sau fără gânduri.
 Cu sau fără cuvinte.
Poate o energie,
o aură ce trezeşte reacţii.
Sunt periculoase.
Nu pot trezi supărări,
dacă supărările 
nu au existat până la ele.
Tăcerea e sublimă, 
e un drum fără oameni.
Nu sunt periculoşi. 
Noi îi facem să pară aşa.
 Au nevoie măcar de prezenţe,
cât ai traversa zebra
alături de cineva.
Aici nu există pericol
 înafara cuvintelor.
Pericolul se adăposteşte 
în cuvinte.

4 comentarii:

Pacatoasa spunea...

...frumos. pur.

Ecaterina Ștefan spunea...

multumesc.

Aurelia Borzin spunea...

Ecaterina, în ultimul timp nu am comentat textele fff bune pe care le-am citit pe blogul tău și care mi-au plăcut muuuult. Te urmăresc și atâtea comentarii ți-am scris în gând, dar poemul ăsta mi se pare... slăbuț ca mesaj. Sunt versuri care nu spun nimic, cum ar fi ăsta: „cu sau fără cuvinte”. În rest, am plăcerea să te citesc. Scrii viu și mai ales netrucat.

Ecaterina Ștefan spunea...

textul acesta l-am scris in iunie 2010 si am mai lucrat pe el intre timp. nu ştiu cât de bine e să cântăreşti pe versuri ce spune textul. mie ca mesaj mi se pare puternic şi chiar ţin mult la poezia asta.

zi-mi vreun titlu dintre textele despre care zici ca-s bune. aici sau pe mail, cum vrei.