luni, 14 iunie 2010

+++

vom fi împreună
poezie [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de Ecaterina Bargan [katy ]
2010-06-14 | |


Cerul dinaintea ploii, radiografiat de fulgere, pare o mare învolburată,
o furtună în marea unde cândva Iisus se plimba cu barca.
Jos oamenii merg pe sub felinarele aprinse, lipsiţi de griji.
Semnalizările unei maşini mă întorc înspre realitatea lipsită de basm
şi de vreun ieri. Noaptea asta atmosfera îşi descarcă neliniştea,
fără să plouă. Sub felinarul mai apropiat mie, frunzele foşnesc
biotic. Copacii respiră. Azi am respirat şi eu, odată cu ei, alergând.
Luam aer parcă din gura unui dragon cu flăcări.

Există un Dumnezeu pentru fiecare. Există un miracol pe care
fiecare ar trebui să-l găsească. Eu te-am găsit.
Măcar pentru că avem un trecut şi o artă comună,
vom rămâne împreună.

13 iunie 201o

Niciun comentariu: