vineri, 4 iunie 2010

somnifere

Iubitul meu nu îmi aduce flori, nu întreabă
dacă mi-e sete. Iubitul meu are gura ştirbită, o peşteră
Din care ies cuvinte calde, iubitul
Meu miroase urât, un putred scârbos
De bere şi ciocolată prea dulce
O gaură neagră care se închide şi se închide
Şi se închide
Iubitul meu este rădăcina unui pom otrăvit
Aşteaptă răbdător să crească
Să înflorească, să se fructifice, să-mi picure otravă în gură
Iubitul meu este omul care aşteaptă prea mult
Lovitura fatală, să-şi plimbe morţii prin creieri,
O palmă imensă
Care să-l strivească, să-l niveleze,
Un vierme strivit care nu vrea să simtă
Fercirea, iubitul meu îmi provoacă dureri de cap
Mă face să nu cred în minuni
Îmi spune că o să ajung în iad şi nici măcar
Nu îmi urează noapte bună

Un comentariu:

Ecaterina Ștefan spunea...

atunci o sa mai lucrez pe text, si o sa bag mai multe detalii, cand vor mai exista furii.