duminică, 17 iulie 2016


Îmi place de tine. Îmi place conturul chipului tău. Îmi place pielea ta. Îmi plac imperfecțiunile tale. Îmi place naivitatea cu care zâmbești sau râzi; iar atunci când plângi, Dumnezeule, ești frumusețea întruchipată. Îmi place fragilitatea ta. Mă faci să mă gândesc la tine. Îți e atât de ușor să mă faci s-o iau de la capăt. Nu știu ce am cu tine. Tu ai respirația mea. Oricît aș nega asta, îmi stârnești emoții. Mă faci să mă bâlbâi. Îmi schimb hainele de 3 ori, înainte să te revăd. Uit de mine. Uit ce am de făcut. Nu-mi pasă de nimic altceva decât de aceea că ești în același spațiu cu mine. Mă răscolești. Însemni prea mult pentru mine. Mă doare să te am aproape. Mă faci să mă zvârcolesc de nesomn. Aș fi vrut să nu te fi cunoscut. Îmi atingi creierul. Mă-nebunești. Mi-e frig fără tine, așa cum ție îți este frig peste tot.Fii cu mine. Uită-mă. Nu mă căuta.

Niciun comentariu: