marți, 9 martie 2010

poem defect 3



diagonala parcului ştefan cel mare
cât o parcurg mă gândesc la deliciile vieţii devenite dependenţe
nu o să mi le refuz
nu o să îmi refuz ţinerea în plămâni a aerului acesta care parcă e dintr-o parte a atmosferei nedescoperită încă
nu o să îmi refuz literatura am nevoie acum de ernest de matei de gabriel de franz am nevoie de o librărie bună am ales astăzi din mai multe jurnal de kafka

*

merg pe o stradă imperfectă alţii se joacă în omăt
aleargă îşi spun glume ca să râdă un bărbat merge caraghios ridicând foarte sus genunchii
ca un copil care nu ştie că în viaţa asta sunt eşecuri mai mari decât acele căderi dintre un pas şi altul
înainte de a atinge pământul
inversez pagina dar nu îmi mai ies din minte articolele de marochinărie
mmn-ul*(1) haosul care mă aşteaptă mâine când eu stau calm şi mă gândesc la poeme muchiile tăioase şi tăbăcirea pielii de om prin sistem combinat oboseala mă ghemuieşte într-un colţ de geantă

*
asta e viaţa pe care ţi-ai dorit-o ecaterina străzi cu gropi întotdeauna mai străine ţie decât altora ziduri sparte alte scări măturate ce te duc spre alte subterane împuţite de oamenii care îşi mutilează şi ei viaţa cum pot
contează că tu faci totul corect dimineaţa intri desculţ direct în cizme îţi parfumezi uşurel încheieturile peste apa scursă arunci gunoiul în urnă iubeşti un om câţiva oameni mai mult
te bucuri de timpul care îţi este dat să-l trăieşti în corpul acesta greu şi bolnav
te bucuri ca de o iarnă care nu se mai termină
întotdeauna ai iubit iarna ecaterina frigul care îţi amorţeşte toate simţurile odată

*(1) mmn - prescurtare de la merceologia mărfurilor nealimentare

Niciun comentariu: