marți, 18 octombrie 2011

Cadavru



Lampa de neon frige când îmi lipesc degetele de ea
caut un strop de căldură care să fi trecut prin tine mai întâi
becul se stinge, nu e nimic dureros în asta
e doar ceva lipsit de senzaţii, lipsit de entuziasmul începutului
în care conta fericirea ta
o fericire pe care vroiam să ţi-o dau din mine direct
acum noaptea e alta, altul peisajul, nu mai vad acea imensitate
de blocuri nu prea înalte, care stau treze până la ore târzii
deşi sunt, nu mai aud nici măcar câinii,
doar ticăitul ceasului care îmi spune că timpul încă există
şi dăinuie, cum se credea într-un timp despre dragoste.
În ce zi am ajuns?
Care vor fi gesturile din dimineaţa ce vine?
Încotro mă îndrept şi de ce?
Ar trebui să preţuiesc clipa aceasta, pe care-o primesc
cu plămânii curaţi, dar sunt tristă şi chiar de mă înspăimântă
fiara ce mă va înghiţi, acolo, la capăt
mă mai înspămâtă şi faptul că nu văd diferenţa sau rostul 
acestei aşteptări când îi zic nu altcumva decât 
aşteptare

18 oct. 11, Constanţa

Niciun comentariu: