miercuri, 15 aprilie 2020

Comunicarea cu oamenii dificili de Roberta Cava




      Mi-a plăcut. O carte constructivă, cu exemple relevante, care abordează o multitudine de probleme pe care le poți întîlni atît la locul de muncă, cît și în relațiile interpersonale. Te învață cum să relaționezi cu oamenii irascibili, nepoliticoși, nerăbdători și agresivi. Definește diferite tipuri de comportament și oferă soluții. Învață șefii să comunice cu subordonații dificili, dar învață și subordonații să comunice cu șefii dificili. Extraordinară, superbă și de super utilitate acestă carte.

    Te învață cum să răspunzi corect  la telefon în diferite situații. Te învață cum să abordezi clienții nemulțumiți, nerăbdători, puși pe ceartă, astfel încît să îți reprezinți onorabil firma. Definește bullying-ul: hărțuirea, amenințările, violența, dar și hărțuitorii. Explică costurile invizibile pe care le suportă firma pentru existența bullying-ului la locul de muncă. Jumătate dintre companiile existente angajează hărțuitori și aproape jumătate dintre angajați vor fi victime ale bullying-ului cel puțin o dată de-a lungul carierei lor.

      Explică importanța comunicării clare la locul de muncă și a feedback-ului. Vorbește despre diferitele tipuri de probleme întîlnite la angajați (pauze de masă prea lungi, vorbitul la telefon îndelungat în interes personal, angajații necinstiți, abstenteism, angajați predispuși la greșeli, angajați care dau vina pe alții etc. Despre abordarea conflictelor de personalitate, abordarea oamenilor sensibili, abordarea prejudecăților legate de femeile aflate în posturi de conducere. Este prima carte care mi-a lăsat impresia că este indispensabilă oricărei firme în care există mai mult de un angajat, oricărui șef, oricărui subordonat, firmelor al căror domeniu de activitate presupune interacțiunea cu omul. Mi-a plăcut enorm!

Se poate cumpăra:

Elefant

EMAG

CARTURESTI

LIBRIS

LIBMAG - în data de 15.04.2020  - 19% reducere pe Libmag



Niciun comentariu: