joi, 19 septembrie 2013

gălăgia din creier

când şi sfârşitu-i o rană în care 
zborul se întrerupe
aş vrea, mergând, să dau de un zid
 pe care să scrie "va fi bine"
da da ştiu aici nu se moare
da da ştiu da te rog nu îmi repeta
 nu îmi spune nu se moare încă aici
 fagul din faţa blocului tău
 are frunze sfrijite
şi nu este întamplător
 el încă nu a murit doar
şi-a lăsat amintirile pe asfalt
eu îmi port amintirile după mine
şi-n creierul meu este gălăgie
foarte multă gălăgie
nu ai ştiut tu nu ai ştiut deloc
 că mâinile tale mă obsedează
 iar de acum mâinile mâinile tale
mă vor obseda încă şi mai mult mult
 mult infinit de mai mult mâinile
 mâinile tale sunt desăvârşirea
acestei lumi stinse eu nu ştiu nimic
despre desăvârşire dar ţi-am simţit
în palmele mele mâinile tale
 şi atunci am atins-o
şi îmi era teribil de frică

Niciun comentariu: